HappySikh.

image51

Amsterdams flygplats. En sikh. Ett happymeal.

Är det leksaken han vill åt?

Kommentarer
Postat av: beda

Alló, är det den förmodade turbanen, och skäggväxten som låter er tro att denne HM-ätande man är av sikhistiskt ursprung? Jag tycker faktiskt att turbanen liknar mer en stor keps, och skägget är inte tillräckligt yvigt och vildväxt för att göra en sikh rättvisa. Nej, så mitt tips blir att den lunchätande mannen heter Viktor(kepsen) Det närmsta jag kan tillåta mig nämna mannen sikh, är i så fall att han får efternamnet Singh. Viktor Singh. Schiphol är för övrigt en väldigt trevlig flygplats.

2007-11-05 @ 16:12:05
Postat av: Miss U.

Leksaken? Vad menar du? Han kanske ville bara understryka att han är glad? Ok, den är sådär. Har förresten aldrig varit på Schiphol.

2007-11-06 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback