Tillbaka!!!!!

En kort sommar har gått in i nåt som verkar bli en lång höst. Har samlat på mig några bilder som kommer att presenteras under olika teman. Huvudteman blir som vanligt mat och språk, och resten får man väl kategorisera som allmän idioti.

 Jag kommer dock och att inleda med ett kort tema som kallas varumärken. Eftersom jag är väldigt trendkänslig och lyhörd inför vad som är nytt och hett inom modevärlden vill jag här dela med mig av nyheter från utlandet.
Här är den första, håll till godo.



image44image45

Modern, fräsch, sportig väska av märket disada. Kan som ni ser både fås med blå och röda detaljer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det den beryktade begagnade sneakersmarknaden man ser i bakgrunden?

Postat av: Force Majeure

Ahhh! Välkommen tillbaka.
Gick i skola med en kille som hade skor av märket Reerok. Han fick höra för det.

2007-09-18 @ 16:37:32
Postat av: beda

Jaja, välkommen tillbaka...
Disada är som alla vet föregångaren och förebilden till det tyska märket med dom tre banden. Adi Dasler, den gamle trestegshopparen, försökte sig på att tillverka skor som gjorde tre steg i ett hopp. Detta var början till varumärket ADIDAS, som numera är ett av världens ledande sportmärken.

2007-09-18 @ 18:41:16
Postat av: Miklos

Vilken fräsch sportväska. Vem har skandinavienagenturen? Eller är det läge att starta en mindre impex med sportartiklar?

2007-09-18 @ 19:27:37
URL: http://miklosakvarium.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback